سؤالات متداول

هلپی چیست؟
سامانه هوشمند هلپی پل ارتباط بین کاربران و دستیاران حرفه ای به جهت دریافت و ارائه خدمات نظافت و پذیرایی می باشد. هلپی نحوه دسترسی به خدمات در زندگی مدرن را با ایجاد امکان دسترسی مطمئن و ساده به بهترین نیروهای متخصص و آموزش دیده متحول نموده است، از این تحولات ارتقاء جایگاه کارگر ساده نظافتچی به کارشناس حوزه نظافت می باشد.دستیاران که ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با کیفیت انجام کار و اخلاق حرفه ای کاری می باشند، شایان به ذکر است سلامت اخلاقی و جسمی دستیاران از طریق تأییدیه های نیروی محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران بررسی گردیده است. (گواهی عدم سوء پیشینه و اعتیاد)
چطور می توانم به هلپی اعتماد کنم؟
متخصصان هلپی پس از دو مرحله مصاحبه حضوری استخدام شده اند و برای بالا بردن سطح اطمینان و اعتماد کاربران از آنها مدارک و وثایق قابل اتـکا از مراجع محترم نیروی انتظامی (گواهی عدم سوءپیشینه )و گواهی عدم اعتیاد دریافت می شود. همچنین تیم پشتیبانی کاربران هلپی همراه همیشگی کاربران محترم خواهد بود.
چطور می توانیم اپلیکیشن هلپی را دانلود کنم؟
1) اپلیکیشن هلپی در درگاه های معتبر اینترنتی زیر قابل دسترس و دانلود میباشد
• گوگل پلی
• سیب اپ
• کافه بازار
• اپ استور
2) مراجعه به وبسایت www.helpy.ir و دانلود مستقیم اپلیکیشن
3) ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 10005940734373
آیا هلپی بر روی کامپیوتر نصب می شود؟
سامانه هلپی در گوشی های هوشمند یا سیستم عامل iphone و Android قابـل دسترس می باشد در کامپیوتر با مراجعه به وبسایت ما www.helpy.ir میتوانید در صفحه اصلی ثبت در خواست نمایید و از خدمات هلپی بهره مند شویـد.
آیا با تماس تلفنی می توانم در هلپی در خواست خدمات بدهم؟
در خواست خدمات در سامانه هلپی فقط از طریق اپلیکیشن و سایت و با اتصال به اینترنت امکان پذیر است.
چگونه می توانم به عنوان کاربر در هلپی عضو بشوم؟
عضویت و ثبت نام کاربر در هلپی از طریق اپلیکیشن و وبسایت هلپی امـکـان پذیراست .به همین منظور در صفحه اصلی وبسایـت و یا درصفحــــه ورودی اپلیکیشن نام ونام خانوادگی و شماره همراه خودرا وارد وثبت نام نمایید پس از ثبت نام یک بار شماره همراه خودرا از طریق وارد کـردن رمز عبور موقـت که از هلپی برایتان ارسال شده تایید کنید تا امکان در خواست از طریـق اپلیکیشـن هلپی برایتان فعال می شود.
با هلپی چطور می توانم در خواست نیروی نظافتچی بدهم؟
بعد از ثبت نام و ورود به فضای اصلی اپلیکیشن و یا فضای اصلی وبسایت ابتدا نوع سرویس مورد نیاز را انتخاب کنید در مرحله بعـد (جزئیات درخواست) با معیـن کردن تاریخ مورد نظر، مدت زمان مورد نظر ،ساعت شروع به کار دستیار هلپـی تعیین جنسیت (خانم/آقا) و تعداد مورد نیاز دستیـار هلپی هزیـنه استفـاده از خدمات برایتان نمایش داده می شود، در مرحله بعد (اطلاعـات تکمیلی) با ثبـت آدرس موقعیت مورد نظر سفارش خود را تکمیل و ثبـت نهایی را انجـام دهیـد در مرحله بعد عکس و اطلاعـات دستیار هلپـی که سفـارش شما را پذیرش کرده اسـت برایتان نمایش داده میشود.
چطور می توانم هزینه خدماتم را پرداخت کنم؟
پس از قبول در خواست توسط هلپی می توانید نوع پرداخت نوع پرداخت هزینه می توانید نوع پرداخت هزینه را به صورت نقدی و اعتباری انتخاب کنید .
برای پرداخت اعتباری (از درگاه آنلاین اینترنتی):
1) روی پنل کاربری گزینه افزایش اعتبار کیف پول را انتخاب کنید .
2) علامت + را انتخاب کنید .
3) گزینه پرداخت اینترنتی را انتخاب کنید و مبلغ افزایش اعتبار را وارد کنید .
4) گزینه پرداخت را بزنید .
5) با اتصال به در گاه پرداخت اینترنتی وبا ارائه شماره کارت بانکی رمز دوم اینترنتی و بقیه مشخصات کارت خود را وارد نمایید.
6) گزینه پرداخت را بزنید.
7) سپس اعتبار شما افزایش خواهد یافت ودر سفارش های بعدی نیز هزینه خدمات به سادگی و خودکار از اعتبار کیف پول شما پرداخت خواهد شد.
چگونه با مرکز پشتیبانی تماس بگیرم؟
شما با مراجعه در قسمت پنل کاربری می توانید مستقیما با واحد پشتیبانی هلپی در تماس باشید.
می توانم سوابق سفارشاتم را ببینم؟
با مراجعه به بخش آرشیو فعالیت ما در قسمت پنل کاربری به آرشیو سفارشات و فعالیت های گذشته خود دسترسی داشته باشید.
آیا هلپی فاکتور رسمی صادر می کند؟
شما می توانید فاکتورویا رسید رسمی تمام خدماتی که در آن از هلپی استفاده کرده اید را از طریق اپلیکیشن ویا به صورت الکترونیکی دریافت کنید برای این کار کافیست آدرس ایمیل خودرا در درگاه اطلاعات کاربری وارد نمایید.
سیستم امتیاز دهی به دستیار چیست و چرا باید به دستیار امتیاز بدهیم؟
امتیاز دهی به دستیاران هلپی باعث می شودکه مادر انتخاب تکنسین خود معیار های دقیق تری را مد نظر قرار دهیم و همچنین از کیفیت فعالیت و خدمات تکنسین های هلپی اطمینان حاصل کنیم.
هلپی در کدام شهر ها فعال است؟
در حال حاضر هلپی در شهر تهران فعال است و بزودی فعالیت خود را در سایر شهر های ایران نیز آغاز خواهد کرد.
چه مناطقی توسط هلپی پشتیبانی می شود؟
تمام مناطق 22 گانه تهران توسط دستیاران هلپی پوشش داده شده است.
ساعات سرویس دهی هلپی چگونه است؟
با توجه به نوع خدمات در خواستی ساعات پذیرش خدمات از ساعت 8 الی 22 می باشد.
هلپی چگونه با شرکت ها کار می کند؟
شرکت ها پس از ثبت قرارداد حضوری با هلپی از خدمات و امکانات این مجموعه بهره مند می شوند. هلپی خدمات خاصی را برای شرکت ها و مجموعه های حقوقی در نظر گرفته است.
چگونه از کد تخفیف استفاده کنیم ؟
درپنل کاربری خود کد تخفیف را انتخاب نمایید و کد را وارد کرده ودکمه ثبت را بزنید.
حریم خصوصی من در هلپی رعایت می شود؟
هلپی خود را در حفظ و حراست از اطلاعات شخصی وحریم خصوصی مشتریان مسئول می داند و متعهد می شوددر هر شرایطی از افشای اطلاعات شخصی کاربران خودداری نمایید.
چطور می توانم نمایندگی هلپی را داشته باشم؟
شما می توانید پیشنهاد خود را به همراه اطلاعات کامل تان را به آدرس الکترونیکی info@helpy.ir ارسال کنید .در صورت تمایل شرکت به همکاری با شما تماس گرفته میشود.
برای ارائه پیشنهاد و همکاری و راه اندازی کمپین مشترک با چه کسی باید صحبت کرد؟
شما می توانید پیشنهاد خود را به همراه اطلاعات کامل تان را به آدرس الکترونیکی Adv@helpy.ir ارسال کنید در صورت تمایل شرکت به همکاری با شما تماس گرفته می شود.
چطور می توانم برای مجموعه یا شرکتم کد تخفیف دریافت کنم؟
شما پیشنهاد خود را به همراه اطلاعات کاملتان به آدرس الکترونیکی Adv@helpy.ir میتوانید ارسال کنید در صورت تمایل شرکت به همکاری با شما تماس گرفته می شود.